Banana land

 Banane prajite cu inghetata
 


Cine nu are banane sa-si cumpere. Nu de alta, dar sunt absolut necesare pentru acest desert delicios. Deci, doamnelor si domnilor, vedeta acestei postari, banane prajite intr-un pane gustos, servite cu inghetata de vanilie = bomba calorica. Intr-adevar nu e tocmai un desert dietetic, dar cu siguranta e bun de te lingi pe degete sau pe lingurita.
Sunt si foarte simplu de facut, asa ca acum vom purcede la treaba. Eu am folosit:

Doua banane (taiate in opt felii)
Doua oua
O ceasca de lapte
O ceasca de faina
Zahar vanilinat
Din oua, lapte, faina si zahar se face un amestec asemanator compozitiei de clatite prin care se trec bucatile de banana. Intr-o tigaie puneti la incins ulei, iar cand acesta a atins punctul optim, prajiti bananele.
Dureaza cam un minut pentru fiecare parte, pana devin aurii. Scoateti-le pe un servet de hartie, ca sa se piarda excesul de ulei.
Sunt absolut delicioase cu cateva bile de inghetata si cu putin zahar pudra pe deasupra. Daca va place scortisoara, puteti pune o lingurita in amestecul de pane.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Oare excesul de banane prajite omoara? Ma vad mancand non-stop asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Eu nu cred ca omoara, daca ne gandim ca o tanti (scriitoare, nutritionist, cercetator sau ceva de genu') din America a mancat cateva luni numai prajeli si hamburgheleli de la Mc si a slabit nush cate zeci de kile. Deci, propun sa facem si noi o cura numai cu bombe calorice :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt de acord, la partea cu Mc'D... oricum desertu asta e senzational, Mirelus

    RăspundețiȘtergere
  4. Seba, in sfarsit iti functioneaza site-ul primit cadou (acum un an cred). Ti pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela ,tu esti prietena cu baiatul meu ala mai mic ...si ala adora bananele prajite ,puse in cuptor,la microunde,cu inghetata,frisca,crema ....
    Azi fac biscuiti tai ,aia danesi cu unt si lamaie ,pregatesc 3 portii pt un botez ,nu i-am mai probat pana acum ,asa ca iti demonstrez ca am incredere in retetele tale !Sa nu ma faci de rusineeee!

    RăspundețiȘtergere
  6. Angi, baiatul tau al mic e pe aceeasi lungime de unda cu mine.
    In legatura cu biscuitii, sper sa iti placa rezultatul final. Sa imi spui cum a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Au iesit buni ,seamana la gust cu biscuiti veseli ,pe care ii fac eu (,http://ilmenudiangela.wordpress.com/2009/05/30/biscuiti-veseli/)azi sper sa am timp sa-i glazurez un pic !

    RăspundețiȘtergere
  8. Waw, biscuitii tai sunt de-a dreptul fericiti! Imi plac la nebunie.
    Ma bucur ca ti-au placut si cei danezi si spor la glazurat!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare