Beware the barrenness of a busy life - Socrate

Welcome back gift: Crostini cu mozzarella 
Sa tot fie vreo doua luni de cand nu am mai postat pe blog. Nu am fost in nici o megavacanta, asa cum ar fi trebuit si cum era si planificat, ci s-au intamplat o gramada de lucruri, la fel ca in fiecare vara din ultimii doi ani, care ne-au rapit din bucuria estivala. Nu o sa intru acum in detalii, dar, ca sa nu va faceti prea multe griji pentru subsemnata, va spun ca nu au fost lovituri de lasat omul fara suflare, astfel ca repede, repede ne-am ridicat si ne-am gandit ca, cine stie, la anu' o fi mai bine, ca om face noi sa fie si ca se ocupa Cel de Sus sa le aranjeze pe toate. Pana una alta, pot sa va mai spun ca pofta de gatit nu mi-a pierit definitiv, dar nici nu a mai mers cuptorul la foc continuu, deh, de asta e vinovata si vremea de afara, nu doar starea mea de neputinta si tristete. Am facut, insa si exceptii. Ziua a trecut mai repede si mai cu zambetul pe buze si in suflet, decat de obicei, cand VIP guest a fost Dariana. Iaca ne-am pus noi asa intr-o zi de weekend, de pe la orele pranzului, pe-un ras si otzara de barfa nevinovata, de uitai de toate supararile, ca si cum n-ar fi fost. 
Ei, ce sa spun, cu o asa ocazie nici cuptorul nu putea fi lasat sa sufere in tacere, asa ca am inceput cu niste crostini cu mozzarella si niste bacon, ca pana la felul doi, aripioare picante cu ciuperci trase in unt, mai avea sa mai treaca ceva vreme de bunavoie si gangurit adolescentin, ca deh, (varsta) Dariana isi permite, iar eu imi permit cu ea. Iar cum pufoshenia (de Dariana) e mare amatoare de surprins momente interesante (cand vine vorba de mine sunt, de obicei, momente penibile, ca am obiceiul de a ma uita ca magarul la poarta noua la obiectivul atotvazator), sesiunea foto a durat ceva timp, iar vedeta a fost, desigur, SuperMaxi.
Care Maxi, ca un veritabil super-catel a pozat in ipostaze care mai de care mai interesante. Mai sus il puteti observa in postura de Sherlock Dog, fumand pipa.  
Dar sa revin la crostini. La fel ca si in cazul bruschetelor, avem nevoie de cateva felii de paine, putin ulei de masline, un catel de usturoi, mozzarella si bacon. Asta e doar o varianta, ca puteti inventa pentru topping cam orice va pofteste inima. bagam feliile de paine stropite cu ulei la cuptorul incins pentru circa trei minute, dupa care le scoatem, le frecam bine cu usturoiul taiat in jumatate si pe partea care este prajita adaugam toppingul. Le mai lasam la cuptor pentru 4-5 minute si gata. Bune, rapide, crocante. Photo credit-ul merge, of course, tot la Dariana. 

Am incheiat, apoteotic, ca doua scrofite ce suntem, cu banane caramelizate si inghetata, si am promis sa ne vedem pretty soon, ca se cere un remake cat mai R.P.D. Aha. 
PS. Nu prea ma pasioneaza pe mine postatul de citate, dar asta chiar e raspunsul la intrebarea celor care se gandeau ce naiba s-o fi intamplat de nu mai postez nimic.
BON APPETIT!

Comentarii

  1. deci da! nuumai bunataturi se intampla in bucataria madamei :)) nu-mi plac mie bananale, dar Doamne, tu le faci incat sa-mi placa. trebuie sa repetam faza, cat de curand. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Dariana, ai facut niste poze minunate. Ma tot uit si imi lasa gura apa, asa ca trebe sa ne vedem pretty soon. Ti pup, pufoshenie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine te-ai intors! Am crezut ca ai uitat de bucatarit si ca ai trecut pe restaurante...hahah

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ca esti bine sanatoasa !!!
    Cat despre crostini...ctrd ca au fost o nebunie !!!
    Delicioase !
    Bine ai revenit si te asteptam si cu alte bunatati, asa cum ne-ai obisnuit....
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela, sa nu mai pleci niciodata de pe blog! Niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Angela - it's good to be back. Am mai trecut eu si pe la restaurante, dar nu asa des cum mi-as fi dorit. Oricum, o sa urmeze si o recenzie de acest gen.
    @Sidy - si eu ma bucur sa te regasesc si iti doresc toate cele bune. Sa stii ca turtele alea cu jumari m-au facut sa salivez o zi intreaga :D
    @Gerhald - As if you'd care :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Astept cu rabdare si articolul despre restaurante!

    RăspundețiȘtergere
  8. O sa vina, Angela, dar acum, dupa pozele astea grozave facute de Dariana, parca imi e rusine sa mai afisez pozele mele

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare