For the love of pasta

Spaghete cu sos alb, piept de pui si leurda
Nu se mai poate asa! Nu mai suport deloc layout-ul acesta al blogului, iar blogspot nu-mi ofera nimic mai dragut. De un site nu poate fi vorba, deocamdata, ma simt bine aici in cercul meu de prieteni, nu sunt pregatita sa merg la scara mai mare: nu tu aparat, nu tu cele mai sofisticate ingrediente, nu tu food setting de aplaudat. Sunt unde sunt, la fel este si blogul meu si nu pot decat sa sper ca, dintre toate blogurile culinare frumoase-frumoase cu poze de catalog (pe care si eu le urmaresc) voi, prieteni mei, va mai faceti timp sa ma urmariti si pe mine. Mai nou, ma gasiti si pe facebook Madamelechef.
Am inceput cam prea multe fraze cu "nu", asa-i? Gata, imi revin! Pana voi reusi sa fac ceva cu blogul, sper ca in maximum o saptamana sa se intample si asta, voi incerca sa fiu mai pozitiva. Pastele pentru mine sunt "de bine". Reteta nu e deloc complicata sau foarte costisitoare, dar sunt sigura ca o sa va placa. 
  • 250 gr spaghete
  • 100 gr mozzarella (cascaval, branza, gorgonzola sau orice branza aveti prin frigider)
  • un cub de unt (20 gr)
  • 200 ml smantana dulce
  • un ardei iute (eu am folosit fulgi de ardei iute)
  • sare, piper rosu si verde
  • o legatura de leurda
  • o jumatate de piept de pui
Fierbeti pastele al dente. Eu folosesc de obicei Barilla sau De Cecco, paste integrale, foarte gustoase, dar si cu un aport caloric mai mic decat cele normale. Restul este foarte simplu. Topiti untul intr-un vas, adaugati smantana, iar cand aceasta este aproape de punctul de fierbere, adaugati branza, ardeiul iute, leurda si condimentele.
Pieptul de pui l-am uns cu putin ulei de masline, l-am condimentat si l-am prajit intr-o tigaie antiaderenta. Amestecati pastele cu sosul, puneti si pieptul de pui taiat in feliute pe o farfurie, si mancati cu pofta. Un riesling de Recas va aduce si mai multa veselie preparatului.
Bon appetit!

Comentarii

  1. Nu pot sa ma abtin,de ce ai pus pieptul ala de pui in farfurie? Reteta americanizata, la noi se serveste pasta dupa care pieptul de pui cu putina salata.
    Toate cele bune si sper sa nu fie cu suparare!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) De ce m-as supara?! La noi, stii si tu, ca se serveste dupa bunul plac. Si pastele si pizza le adaptam dupa gusturi. Dar nu inteleg cum pastele inainte? Pastele cu sos si apoi pieptul cu salata? La asta te referi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Da,exact la asta ma refer!Aici ,pastele sant felul intai sau risotto rar de tot supa si atunci e supa crema sau supa super plina de verdeturi.Dupa care se serveste carne cu salata sau alte verdeturi,nu se prea obisnuieste sa se foloseasca mult cartoful, pe primul loc e salata,zucchini,fasolea verde pastai(aia subtire) si o multime de alte verdeturi,crude sau fierte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna dimineata !
    As dori sa ma abonez si la blogul tau , dar nu reusesc ... oare de ce ?(sau poate nu observ eu unde).
    Duminica frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  5. E sub lista de blogroll, Dia. Dar poti si pe Facebook: https://www.facebook.com/pages/Madamelechef/423957834297693. Iti multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu iti multumesc , dar n-am cont pe Face ... nu-mi place .
    Saptamana insorita si implinita !

    RăspundețiȘtergere
  7. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    RăspundețiȘtergere
  8. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    RăspundețiȘtergere
  9. الشركة الاولى في مجال التنظيف وتنظيف الخزانات الشركة التي تعمل جاهدة على اسعاد العملاء وتلبية خدماتهم بكل سهولة ويسر وبدون اي مصاريف اضافية .
    شركتنا شركة الوادي الملكي هي الشركة الأفضل في مجال التنظيف الشامل والذي يشمل مجال تنظيف كنب وتنظيف مجالس وتنظيف سجاد وتنظيف موكيت وغيرها من الخدمات التي يحتاج اليها العملاء لذا لا تترددوا في الاتصال بنا :
    0561406668
    شركة الصقر الذهبي للخدمات المنزلية


    شركة تنظيف الخزانات في دبي
    شركة تنظيف خزانات في الشارقة
    شركة تنظيف بدبي

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare