Rolling, rolling, rolling on the river!

Cheese rolls 
E vara, e soare, arsita, zaduf, praf, iarba verde, pomi plini de fructe gustoase, galagie si veselie in spatele blocului, racoare si placut in casa, seriale tot mai putine, dar o stare de bine, in special in weekend-uri, cand mai poti da fuga de colo pana colo. Imi place vara, dar la umbra. Imi place vara cu rafale scurte de ploaie, cu mirosul de pamant inabusit, cu gratarele gustoase (ooooh, yeah, baby! ador gratarele si visez ca, intr-o buna, frumoasa si minunata zi, sa am o casa cu o curte frumoasa si un gratar din acela american pe care sa perpelim fleici de carne si legume in fiecare seara), cu baile in apa rece, cu SuperMaxi (aka my superdog) alergand vesel prin iarba si facand dracii. Mai mult decat orice imi place, insa, placinta. V-am spus deja ca ador branza, deci, evident, placinta cu branza sarata it's my fav. Nu cred ca era saptamana in care sa nu coc o placinta. Ce sa fac? Sunt dependenta. Merdenele, placinte, rulouri, strudele, name it, I'll love it! Cheese rolls sunt foarte simplu de facut, dar si cu asta v-am obisnuit deja. 
Aveti nevoie de un pachet de aluat foietaj (va sfatuiesc sa luati de la Lidl - nu se topeste asa repede, e usor de lucrat cu el si chiar se infoaie in foi :D), 300 gr branza, 150 gr smantana, doua oua. Amestecul de branza, oua si smantana se intinde pe aluat, iar apoi acesta se ruleaza. Nu va faceti griji daca din compozitie va mai curge, folositi o hartie de copt dedesubt, iar apoi puteti adauga restul peste rulouri. Ungeti o tava cu unt, taiati aluatul rulat in bucati de circa 1,5 cm grosime, le asezati in tava si dati la cuptor pentru 25 de minute. Simply yummy! Perfecte pentru un picnic cu prietenii. 
BON APPETIT!

Comentarii

  1. Sa va fie de bine!buna si gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunaaaaaa placinta !:)

    Imi placi si te iau in custodie !:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc, Adina!
    Accept cu draga inima custodia! :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare faina si gustoasa !Si eu am facuto....
    Te astept cu mare drag la Campania mea de sarbatoare :http://sidyskitchen.blogspot.ro/2014/03/campanie-de-sarbatoare.html
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  7. MIRELAaaaaaaa !!!!
    Unde esti?Deja trebuie sa te fi acomodat in Germania....te astept cu drag !
    Te tzuc...

    RăspundețiȘtergere
  8. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    RăspundețiȘtergere
  10. Reading this article was an experience. I enjoyed all the information you provided and appreciated the work you did in getting it written. You really did a lot of research.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare